pátek 18. dubna 2014

Jak to jde

Nějak nestíhám, ale kdo dneska stíhá, že? :)
Nestíhám zápisky na blog.
Obě děti se mi rozbily a psychika a drive do sportu dostaly tímto taky sodu. Ale vše se v lepší obrací. Menší zlatíčko se už nedusí a většímu se zacelil bubínek, jak dopadne se zubama budeme ještě pár měsíců čekat. Přepadl ho oslík. (Houpačka na péru)

Běhání je proti workoutům komplikovanější, musí se totiž sehnat hlídání a musí klapnout počasí. Neb lenora Petruše (to jako já) odmítá běhat v zimě a v dešti.  Tož tréninkový plán běhat 4x týdně se mi nedaří. Navíc zde figuruje faktor musu:  jakmile něco musím, nefunguje to.

Dávám běh 3x týdně (ok tenhle 2x), už jsem se konečně dostala na 13km, aniž bych druhý den umírala nebo se nemohla hýbat.



A jak je to s mými cíly, které jsem si stanovila v únoru?

Mé cíle na březen byly:
Cíl 1:
- shodit objemově i na kg (2-3kg) (zatím to klesá tak o 1-2kg za měsíc, jsem kilo pod předtěhu váhou, od září minus 10kg, ale pro běh bude každý kilo míň k dobru) Tohle se tedy nevyvedlo, váha mrcha už přes měsíc stojí. V březnu jsem dokonce 1,5kg nabrala a pak zas 2 shodila (hlavně cíleným relaxem) 
V podstatě nehubnu od té doby co běhám namísto workoutů s Jillianou. Prý vypadám hubenějc, ale co přátelé nepoví, aby Vás potěšili, že :D
Lýtka mi zhubly za měsíc o centimetr. Aspoň něco. Ostatní měření zítra ráno.

Cíl 2: - přestat kurňa s tím každodenním mlsáním Tak tohle už zvládám v pohodě. Musím se pochválit! Ovšem odolávat Mixitce Datle- Fíky je čin hodný velkého ocenění. Když jí krájím na kousky a sním jen do 20g nazývám to zdravá strava.

Cíl 3:- minimálně 1x týdně bez sladkostí  To zvládám.

Cíl 4:- - jít běhat alespoň 3x týdně, i kdyby s kočárem  Ok

Cíl 4: - cvičit minimálně 30min. 6x týdně (tohle dávám v pohodě)           Ale jo :)

Cíl 5 : - nebudu líná si uvařit oběd   Taky jo

Z pěti cílů 4 ok, 80% splněno,  tak na tu váhu už kašlu. Akorát mi to blokuje buňky v mozku...... Cha cha cha, takhle se to napíše, ale stejně to člověku nedá
.


Prostudovala jsem různé názory odborníků důvody proč to nejde a proč se někdy váha zasekne:

a, příjem energetický větší než výdej V tom jsem ok
b, nevyvážený poměr živin Dle chytrých webů ok, ale co když to má moje maličkost jinak?!???
c, málo pohybu Víc fakt nedám :) Ale mohla bych třeba během vaření zatínat zadek nebo dělat výpady
d, stres  Ten nemám pokud jsou karpiti zdraví (karpiti z anglického slangu "carpet rats", kobercové krysy) a počítač neumírá s nezálohovanejma fotkama pro klienty ateliéru.
e, nedostatek spánku Tak tohle teda nevím jak mám pořešit s tou naší 7 měsíční pařmenkou
f, moc to řeším, do února to šlo v pohodě

Budu ráda za jakékoliv Vaše názory a nápady.

Za mne E a F je správně, nicméně mi to nedalo a hlubokým samostudiem jsem vyzjistila, že na rozhýbání spícího metabolismu se doporučují tzv. Sacharidové vlny. Vlním tři dny, příště slibuji příspěvek o vlnění :)

Pokud se neutopím...


Pěkný den

Petra

 

Žádné komentáře:

Okomentovat