neděle 26. ledna 2014

Týden čtvrtý lednový

Týden čtvrtý byl trochu náročný, trochu nestíhací a dost dramatický pro psyché čerstvé matky, naštěstí vše s dobrým koncem. Ťuk ťuk.

Tréninkový plán jsem moc nedodržovala.

Úterý rychlá čočka se Zuzkou Light ZWOW 2

Ve středu si Peťulka při přetáčení vykloubila ručičku v lokti. Děda (pro neznalé je z oboru) diagnostikoval a navigoval po telefonu, jak má matka nahoditi kost do kloubku zpátky.
Miminko brečí, matka brečí, matce na zvracení, děda vyšetření osobně, miminko nurofen, ručička až na drobné pohyby prstíků nehybná .... na cvíčo nebyla nálada.
Čtvrtek navečer Peťulka po 26 hodinách zvedla ručičku k mému obličeji...matka brečí znovu, tentokrát dojetím :)

Večer Fitbox - nechápu proč Lenka vždy vymyslí tak hnusný cviky na břicho :)
Pátek čtvrtý level  Ripped in 30 s Jillian Michaels, třetí level mě fakt nebavil.
http://mojetelo.blogspot.cz/2012/11/jillian-michaels-ripped-in-30.html



Sobota volno.
Neděle.
Venku je konečně bílo, na běžky to ještě nebylo a na běhání na mne velká kosa. Bob Harper - Ultimate Cardio Workout, 60 minut. Naposled jsem to cvičila před rokem a něco. Naivně jsem si chtěla na začátku vzít 3kg činky, ale už ty 2kg těžkly dost rychle. Snad zítra budu chodit. Doporučuji na vyzkoušení.
+ 200 přeskoků přes švihadlo


 
Moje kabelky :)
 
 
Na závěr nějaký ňamky z neděle:
 
K snídani ovesné lívance s activií, banánem a malinami, vpravo Vítkovo varianta s pribináčkem, kapučínko



 
Oběd: Quinoa (tentokrát jsem ji trochu rozvařila), filé s kořením od Antonína - "Ryby", dušená zelenina a čerstvá červená řepa

 
Tak jsem si říkala zda to vůbec někdo čte, ale statistika ukazuje 323 otevření, tak asi jo:)
 
 
 

1 komentář:

  1. Hezký blog, Na Boba Harpera se chystám, tak zkusím. J.

    OdpovědětVymazat