pátek 31. ledna 2014

Žvance všedního dne

Ahoj před víkendem,
 
snažím se pomalu objevovat nové potraviny nebo jejich úpravy. Nebaví mne dlouhé vyvařování, takže gril, kuskus apd. jsou stále v čele. Fotodokumentace  toho, co tak doma baštím-e viz níže.
Ne vše z toho jí i 7letý synek. Stále u něj vede Pannini, obalený řízek s brkaší, nebo rýže nasucho. Fotky příště. :)
 
Za měsíc leden jeden z členů rodiny, po výrobě snídaní s sebou do práce (před tím snídaně z kantýny) a zavedení pitného režimu v podobě 0,4 vody před každým jídlem, zhubnul 3 kg. To se mně stát nemůže :D
 
Já mu to samozřejmě přeji, že...
....nééé opravdu neremcám, nejsem holt kojenímhubnoucí typ a s lepší fyzičkou přijdou i ty ostatní bonusy. Nyní jsem bez půl kila na předtěhu váze, na pásku o jednu dirku víc a 60 kliků taky ještě nedám. Po prvním těhotenství jsem ale měla 8kg nahoře ještě po roce a půl.
 
V tréninku pokračuji dle plánu, jen na běhání venku to už moc není a na běžky stále špatné podmínky.  Nahrazuji běh venku během na běhátku a kardio tréninkem ve formě Tabat na běhátku nebo se švihadlem.
Včera po Tabatě s kettlebelem křeč hamstringu jako prase, musela jsem si co nejrychleji lehnout na břicho. Mělo to i světlou stránku: Dala jsem nejpoctivější tricepsový klik v mém životě. Aneb nouze naučila Dalibora housti.
 
Na běhadle nejraději sleduji reality show "The Biggest Loser". Nemůžu zpomalit, když vidím pokroky účastníků. Na začátku sotva vyšli schody, za 3,5 měsíce dají triatlon. Pro alespoň trochu anglicky mluvící je tenhle díl i prostřihem pokroku účastníků. Nemusíte tedy vidět předešlé díly, abyste si díl užili. The Biggest Loser 14.díl 15 řada STÁHNOUT
 
Teď už k různým ňamkám za poslední tři dny. Fotky jsou z mobilu
 
 
Odpolední svačinka - ananasový ovofit a 20g musli
 
 
Snídaně : The morning kicker od Mixitu, Activia, Maliny rozmražené
 
Poprvé jsem pekla řepu - 45min. 200st.

 
Výsledek:  Salát s rukolou, červenou řepou a kozím sýrem
 
 Nejzaměstnanější člen naší kuchyně - sklapovací gril (ředkvičky, cuketa, lilek, řapíkatý celer, kuřecí kousky, koření od Antonína - Aglio Peperoncini)

 
A tady po ( s pohankovýma vločkama)

 
Můj nešvar, jídlo u počítače. Bulgur a opět grilovaná zelenina, koření Chop Suey

 
 
Na závěr dnešní oběd: kuskus, tentokrát se žampiony, uzeným tofu, rukolou a posledním kouskem řepy
 
 
Fotky zákusků z Ostrovské cukrárny jsem zapomněla udělat. Včera byla doma oslava - naše první vysvědčení,  Pařížák ňam a dnes jedna moc milá návštěva přinesla větrník a další pokušeníčka. I sacharidy jsou důležité! :)
 


 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat