pondělí 10. února 2014

Nejdříve bulimie a pak anorexie

Tenhle týden bylo u nás trochu "veselo" . 

Na návštěvu přišel pan virus. Jestli rota, adeno, nebo jinej kdovíco a bůhvíodkud to je asi celkem jedno. Nejdřív to odnesla Peťulka. Pak začala i maminka.

Z běžného života znám pouze první část bulimie -  tu přežírací. V pondělí jsem zakusila část druhou. Nechápu, že to někdo může absolvovat dobrovolně a opakovaně.
Ve středu pan virus přepadl Vítečka, večer pak návrat ke mně a babička, která nám dělala support team v pondělí, to odnesla též.
Výsledek 4 dny anorexie, 6 dní bez pohybu. I vyjít schody bylo horší než hodina s Bobikem (rozuměj Bob Harper).

Na únor jsem vedle běhání měla naplánováno ESS level 1 a Level 2. Tréninkový plán jsem dělala před Silvestrem. Nemohla jsem si vůbec vzpomenout co jsem asi tak tím ESS mohla myslet. :)
V sobotu, byť choroba doznívala, jsem se už fakt musela zvednout, aby mi nejeblo a šla jsem si zacvičit.

Kouknu na flashku ..."Ááá" tak ESS je Jillian Michaels Extreme Shed and Shred  (Recenze od Niky).
Level 1 mne tak úplně nenadchl. I po 6 dnech pauzy jsem se sice zpotila, ale že bych se u něčeho vysloveně nadřela na dřeň to ne.

V neděli dopo jsem si dala Level 2 a ten byl již  mnohem zábavnější a výživnější. K Levlu 2 se určitě vrátím. K levlu 1 nikoliv. Rozhodla jsem si tréninkový plán trochu poupravit, tak až najdu chvilku vrhnu se na to.
Odpo jsme s Vítkem vyrazili vyzkoušet nový  skiareál na Plešivci. Bylo to fajn, široké sjezdovky, žádné fronty. Doporučuji.

Na závěr opět něco od stolu. Tento týden byl trochu chudší na pestrost, vkládám tedy alespoň pár předvirózních ňamek.

Naše nejoblíbenější víkendová snídaně:
Speciální volský sendvič (šunka, vejce ideálně od Verči z farmy, plátek sýra, šunka - opečeno bez tuku z obou stran)
Celozrnný zeleninový muffin (recept příště), zeleninka, chlebík)

Odpolední svačinka: Parfait: oblíbené maliny, musli od Mixitu, banán, lněná a slunečnicová semínka, proloženo jogurtem s medem, lžička arašídového másla 



A na ukázku jediná strava, kterou jsem do sebe vpravila za cca 5 dní. Suchá houska a kofola. Kila ledu. Suchý rohlík a pivo nealko.



PS: Ať tu není jen to žraso :

1. Peťulka poprvé ochutnává mrkev
2. Maminka má pauzu
3. Ty ponožky jí někdo neustále krade z nožiček



Žádné komentáře:

Okomentovat