neděle 2. března 2014

Tréninkový plán na jaro, cíle na březen

V únoru jsem se v tom trochu plácala a vnitřně jsem cítila, že se tak jakoby flákám. Nejdřív choroba a pak jsem začala cvičit Jillian Michaels Extreme Shed and Shred. Nějak to nebylo ono. Se švihadlem jsem musela ze zdravotních důvodů skončit. :( 

Zkusila jsem Boba Harpera - 50min. Totally Ripped Core....hurá hurá...konečně pořádná nálož. Jillian je super, ale už mi trochu nestačí.

Zkusila jsem ještě Killer Buns Level 1 a Level 2 dám tento týden. Pak asi už zůstanu u Bobíka a přidám Zuzku Light. Plán na březen je, ale konkrétní workouty zařadím podle času, chuti a počasí.

Co bych ale měla dělat především: vrhnout se do běhání. Počasí nebylo nic moc: byla moc zima, bylo moc větrno, bylo deštivo, byla mlha, bylo šero, byla tma, klouzalo to, neklouzalo to..... Hlídací babičku jsem si chtěla šetřit na lyže, takže najít výmluvy nebyl žádný problém :)

Na březen a duben není na výhovorky prostor, pokud chci dát v květnu 21 km v kuse. (Bolí to jen jak to píšu :)  )

Mé cíle na březen:
- shodit objemově i na kg (2-3kg) (zatím to klesá tak o 1-2kg za měsíc, jsem kilo pod předtěhu váhou, od září minus 10kg, ale pro běh bude každý kilo míň k dobru)
- přestat kurňa s tím každodenním mlsáním
- minimálně 1x týdně bez sladkostí
- jít běhat alespoň 3x týdně, i kdyby s kočárem
- cvičit minimálně 30min. 6x týdně (tohle dávám v pohodě)
- nebudu líná si uvařit oběd

Trocha motivace on the end :)



 



 
 
 
 
Dnešní "13km Strollering" v Krušných horách



Žádné komentáře:

Okomentovat