úterý 25. března 2014

Zajíci v krabici

Již druhý měsíc jsem si objednala Zajíce v krabici
 V únoru bylo v krabici mandlové a arašídové máslo, jablečná mouka, dýňový olej, směs na bílkovinný chléb.
 Arašídové a mandlové máslo si přidávám do snídaňových vloček, ze směsi na bílkovinný chléb jsem udělala muffiny (v předposledním příspěvku), co vyhrálo jídlo měsíce byl koláč z jablečné mouky s ořechy a s krémem z lučiny a mandlového másla (lučina, 1x vanilkový cukr, mandls máslo), ten krémík vzniklý náhodným pokusem je prostě bomba.
  
Březnoví zajíci byli vtipní, protože v nich dorazilo i Koření od Antonína, šlo tedy od mé přítelkyně z Plzně k nám přes Moravu, 3 kilometry kolem Podivína :D
 
První co zmizelo bylo Fíkové Chutney od Hradeckých delikates, to byla mega ňamka. Pravděpodobně ideální ke steakům při letním grilování, ale v kombinaci s hermelínem nebo jen tak na lžičku... Za 4 dny bylo fuč.... Určitě objednám znova.
 Dále byla součástí hraška, ještě jsem ji nevyužila, byla by fajn na těstíčko, jen já vůbec nesmažím ani polévky nezahušťuji, ale budu mít náladu na pečení nebo na tu polévku, jdu do toho.
 Koukající stříbrné pytlíčky jsou pytlíčky s Matcha Tea, dávám si teď 1 x denně, většinou jako součást Smothie. Musela jsem si je doobjednat)
 
Smothie (banán, maliny, mléko, matcha tea, skořice, kokos) 
 A tady místo malin jablko:
 
Koření Garam Masala v praxi (Grilovaná zelenina s pohankou a koupené hotové grilované kuře)
Grilované kuře marinované v Garam Masala  a žampiony s čerstvou zeleninou (Gril Tefal -mohu jedině doporučit, fachá už 2 roky téměř denně)
Tvarohové muffiny, slazené Panelou (třinová šťáva), která také byla v krabičce. Bublanina od Milušky)
Recept na muffiny  (místo bílé mouky jsem dala celozrnnou mouku a místo cukru Panelu), vyšší verze je vrstvená těsto-tvaroh-těsto, nižší tvaroh namíchaný rovnou do těsta. Ztratila se se typická chuť muffinů, ale mně to šmakovalo víc takhle)

 
 
Chápu, že někdo překvápka nemusí nebo že někdo, kdo má velký přehled o tom co se dá na trhu ve zdravé výživě, biu apd. k jídlu sehnat a zajímavého zkusit, pak pro něj asi Zajíci nejsou. Ale za mne rozhodně ano. Krabice je parádní a cena produktů odpovídá 350,- Kč a víc (poštovné není připočítáno- takže další plus)
 
Tož zajíci těším se na duben :)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat