úterý 25. března 2014

Kalorie nedoběhneš

Bych si jen tak běhala a cvičila a jídlo nejraději neřešila a  ten tuk by šel dolů vzorově a dle tabulek. Třeba 5kg měsíčně, nebo 10... :D :D :D

Ale já si prostě běhám a cvičím pro radost, ale taky si ráda dám nějakou tu ňamku nebo mls. Třeba oříšky, mandle, oříšky, Kinder Maxi King, mixitky nebo čerstvej chleba s máslem a s medem, sýry, Ceasar v restauraci, cokoliv upečenýho od Dáši, sušenku ke kafi, Caramel Machiato ve Starbucks,  Twister a Coleslaw v KFC, dobroty na Blatný nebo....

Ale jo, snažím se jíst zdravě, ale když mám na něco chuť tak si to prostě dám, a po letech zkušeností je to lepší než se nervit, že něco nesmím nebo bych neměla. A taky kojím, tak ať to má taky trochu sladký i moje dcerunka :D  (Tenhle argument je obzvláště vypečený)

Fyzička se zlepšila, běhání 3x týdně díky úžasné babičce zvládám, jakmile to mrně zapíchne v kočárku. Ještě mi zbývá naběhat ty objemy, aby mne nezabilo víc kilometrů.

Udělali jsme si s mým milým radost a koupili jsme si běhací botky v Triexpertu, zdiagnostikovali nám nožky a běh. Mně řekli, že běhám úplně blbě a doporučili co trénovat a jak běhat víc přes špičku.
 (Koukám jak mám na fotce oteklý kotníky po celodenním trajdání po Praze a krámech, děs :) )
 
Až na ty mizející kilogramy plán na březen dodržuji :) Ale co ještě není března konec, že? :)
 
A vzkaz pro mne a mé dvě kamarádky, kterým to jde údajně  taky "pomalu"  :D
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat