úterý 20. května 2014

Už se to blíží

V sobotu se pokusím uběhnout svůj první půlmaraton. Netrénovala jsem tolik, kolik bych chtěla a ani asi tolik, kolik bych měla. Ale ...no...uvidíme :)

Na dovče v Turecku jsem si nakonec sama mimo hotel netroufla (přeci jen je zde vysoké % muslimů a upozorňovat na sebe v běhacím, ne úplně zahaleném oblečení, jsem nechtěla), takže jsem toho naběhala o dost míň než byl plán. Na běhátku jsem dala 1x 10 km a bylo to psycho. Výhled z fitka byl krásný to jo, ale když se ten obraz hodinu nehýbe....
All Inclusive udělalo také medvědí službu a dovezla jsem si 2kg navíc. Už jsou naštěstí v pánu.

Nejdelší můj běh dosud je 16km za 2h. Strašně mne odřelo triko, asi na 6 místech, aůůů, musím to do soboty nějak pořešit. Ale necítila jsem se nějak extrémně zdrchaná ani extrémně unavená.

Teoreticky bych mohla v sobotu dát půlmaraton do 2:50 (doufám ve 2:40).

Snad vydržím,
snad nepřepálím tempo,
tělo nebude stávkovat,
nebudu mít hnačku z nervozity nebo z ionťáků a nestrávím 3 hodinový limit na Toice,
puchejře zapomenou, že existuju,
ponožky se nebudou rolovat,
plíce nebudou předstírat astma.

No snad to přežiju

Prostě jenom poběžím

Tak mi držte palce a posílejte pozitivní energii :D

Děkuju papa p.







Žádné komentáře:

Okomentovat